Sunday, July 10, 2011

No point

Bersawang..Dah lame gile tak update.Post pon sume aku delete.Tinggal 2 je..Why?Sounds poyo la bile aku baca post2 aku sebelum ni.Readers pon da banyak chaw.haha

But,nape aku tergerak hati nak tulis post ni?err...Im not sure at all..Im just keep typing n tping with no point and no content at all.HAHA.

Btw,i got juniors!Good news or bad??Errr..bad..no no..Good actually.hehe.

Ape yang ak nak cakap kat sini,thanx to all junior yang dengar cakap ABANG ABANG SENIOR ni.hehe.
Saya*bhsakn diri kepada junior* tak pernah marah awak semua,semua yang saya tengking,maki tu sume just lakonan.Saje nak nampak garang..heheh

Ok,aku memang banyak gile tengking bebudak junior ni.And sebab pe ek?sbb klu kte showkan kite garang,dorang lebih mudah dengar cakap.But ingat tu?Not sure.HAHAH

And,1 more..link it to my junior shazila.Gud Luck here.gud luck in UMMC :)

No comments: